X

نمایش خبر

آژانس و تور مسافرتی

1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

2- چند ساعت قبل از حرکت با سامانه پیام کوتاه به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.(10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.)

4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با ارسال اس ام اس به او خوش آمد بگویید.

5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع

مسافر برسانید.(بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل)

6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با پنل ارسال اس ام اس از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید. (مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید)

7- با پنل اس ام اس در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.(تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی)

8- مشتری مداری با سامانه اس ام اس (تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید).

9-ایجاد بخش نظر سنجی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه ازاد-خدمات-سرویس ها-نظافت-پاسخگویی به مشتری و ......

10-ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات برای بخش های کلیدی

11- ارسال اس ام اس تبلیغاتی درهرمنطقه ای ازشهرتان

12-  بکارگیری ازاس ام اس تبلیغاتی درهرمنطقه ای ازکشور

[MYDNNCREATEDATEPERSIANDAYNAME] 20 [MYDNNCREATEDATEPERSIANMONTHNAME] [MYDNNCREATEDATEPERSIANYEAR]